30 Mayıs 2009 Cumartesi

Toplum bitmiş anacım

gugıl'da arama yaptım, nasıl bir kompleksse ''katilusak'' yazdım.
www.katilusak.com diye bi siteye rastladım. Allahım ben sana ne yaptım da bloguma adres yazarken bu iki kelimeyi aklıma soktun? Sanki ordan duymuşum da özenmişim gibi bir izlenim oluşmayabilir kafanızda belki (hadi len) ama benim aklımda oluştu bir kere. Çok acayip bir ruh hali içerisindeyim şu anda. Bir çözüm yolu bulmaya çalışıyorum. Ömrümden ömür gitti yemin ediyorum.

Zaten siteye de uyuz oldum. Fragman sitesi gibi ilginç bir şey ama fragmandan çok filmin en heyecanlı yerlerini ve sonunu gösteriyor ibişler. Her ne kadar girişte bununla ilgili bir uyarı çıksa da, dikkatsiz davranan sinema tutkunu zavallı kurbanlarına film hakkında öküz gibi spoiler vererek büyük bir piçlik yapma peşinde olduklarını gözümden kaçırmadım. Adam olun lan!

Kesin bu işin arkasında da Ferhat Göçer vardır. Iyy...