2 Haziran 2009 Salı

Feysbuk'ta halk ekmek sırası oluşturmak...

Çok tembelim şu feysbuk konusunda. Gelen arkadaşlık isteklerine veya grup isteklerine pek bakmıyorum. Belki de çok takmıyorum onları. İnsanları takmıyor değilim. Her ne kadar idime, egoma ve hatta süperegoma aşık olsam da götü kalkık biri olarak adlandırılmam, sanırım... Her neyse efendim; dediğim gibi feysbukta gönderilen zımbırtılara hiç aldırış etmiyorum, edemiyorum.

Örneğin sabah 54 tane onaylanmayı bekleyen arkadaşlık isteği, 2 arkadaşlık önerisi, 196 tane de grup mrup isteği vardı. Tamam çok sosyal bir çevrem olabilir ya da gaza gelip her boka atlayan arkadaşlarım olabilir, ama 196 grup isteği ne yav?! Bir tanesi de adam akıllı bir şey olsa... Yok ''götümü açtım 1 milyon kişi gelsin'' diyenler, yok ''at boku sevenler buraya gelsin'' diyenler. Yeter yahu! Gidin kendi kapınızın önünde oynayın lan!

54 arkadaşlık isteği tamamen benim eşekliğimden kaynaklanıyor. Ama yine de feysbukun bana yaptığı bi götlük de var işin içinde, çünkü Network olayı yüzünden tanımadığım veya birkaç defa selam verdiğim bir sürü okul insanı eklemiş. Tembelliğimin yanı sıra kararsızlığımı da konuşturuyorum resmen. Adamları ne kabul ediyorum ne de yoksayıyorum. Ya insan mantığı bunun üzerine çalışmaz! Ya kabul edersin ya reddedersin değil mi? Neyse bu sabah girip tam 19 tane, evet tam 19 tane insan evladının isteklerini değerlendirdim... birkaç tanesini kabul etsem de alayını reddettim diyebilirim. Yeter yav. (35 kişi biraz daha beklesin, hepsini aynı anda halledem ki canım). Ayrıca onay bekleyenlerden birinin annem olması da beni çok hüzünlendiriyor - Ama ne yapıyorum? Tabi ki bekletiyorum kendisini...

2 de arkadaşlık önerisi var. Kim olduklarını söylemiyorum. Zaten söylesem de büyük ihtimal kimse tanımaz. Ama neyim olduklarını da söylemiyorum. Açıklarsam çok canlar yanar. Uuu...

Bir de orada 13 tane yeni güncelleme diyor. 13 olduğu için bakmıyorum, 14 olsun bakıcam. Valla...

Neyse, gidip biraz Chain Rxn oynayayım. Kapışan var mı 55 milyon küsür yaptım ben!