1 Haziran 2009 Pazartesi

Tencere dibindeki mutluluğa sabotaj!

İster kakaolu, ister çilekli, ister muzlu isterse iguanalı olsun ve isterse altın kasede gelsin hiçbir puding ama HİÇBİR puding tencerenin dibinden sıyrılan puding kadar lezzetli değildir. Ben bunu bilir bunu söylerim. Hatta bu olayın bir de yapılış sırası vardır, ki bilmeyenler için yazmakta fayda var...

1- Karıştırmak için kullanılan kepçe tencereden çıkarılır (isteğe bağlı olarak yalanabilir).

2- Bir adet yemek kaşığı alınır. (tatlı kaşığı kullanan insan dövülesi insandır, ya da zaten ilahi güç tarafından tokatlandığı için acınası insandır... uyarıyorum bu hataya düşmeyin)

3- Kaşıkla dolu dolu ılımış puding alınarak midesel masturbasyon yapılır.

Ama son zamanlarda bu duruma darbe vuran gelişmeler çok büyük canlar yaktı, çok evlere ateş düşürdü ne yazık ki. Saadettin Teksoy aracılığyla bu dünya gündemini sarsacak olayı araştırdım ve ortaya şu çıktı; pudinglerin kalitesi düşüyor!
Gerek Dr. Oetker amcanın mallarının değişmesi (ki burda bana hak vereceksiniz eminim; nerde o çocukluğumuzun mis kokulu lezzet deposu pudingleri), gerekse siktirboktan markaların çoğalması bu zevki %46.9 oranında düşürmüş vaziyette.

Peki hocam ben şimdi gidip kimi kime şikayet edeyim? Nerede kaldı o güzel çocukluğumuzun sokakta dizleri parçalayıp eve gittikten sonra dayağın üstüne yediğimiz pudingleri? Puding sektörünün bize yaptığı bu götlüğü nasıl affederim bilmiyorum.
Gidip biraz puding yapayım desem bu sürekli aklıma gelecek ve içinde bulunduğum sorunlu ruh halini çözümlememe yardımcı olacak bir şey bulabileceğimden emin değilim...

Ama ne olursa olsun puding sektörü bu krizden sağ salim çıkacaktır!