16 Ağustos 2009 Pazar

Gelecekte Dünya Bok Gibi Bir Yer Olacak!!!

Jetgilleri hatırlarsınız değil mi. Birçoğumuzun çocukluğunda (hatta benim gibilerin hala) vazgeçilmez çizgifilmlerinden olan bu güzide fütüristik aile hepimizde bir sürü duygular uyandırmıştı. Dünyanın ileride öyle bir hal alacağını hayal ettik durduk. İşte çantanın uzay mekiğine dönüşmesi, uzaylıların gelmesi, zimberetrilyon kilometre uzaktaki bir gezegende tatil yapmak vs. vs.

Sonra bir sürü film izledik uzay çağına, gelecekteki yaşantı modellerine dair. Hatta birçoğu 70'li 80'li yıllarda çekilen ve 9 yıl öncesini, 2000 yılını (ve sonrasını) konu alan filmerdi. İşte o filmlerde de az çok Jetgiller'le aynı şeyler vardı. İşte teknoloji azmış, insanlar herbir şeyi adam gibi kullanıyor falan. Allahın hayalgücü hormonlu malları sizi... Durum böyle olunca ben de bir söz söylemek istiyorum: ''hassktr lan ordan''

Kardeşim bir defa benim vazgeçilmezlerim var.
Ben hap yutmak istemiyorum lan her öğün. Ağzımı doldura doldura, şapırt şupurt ses çıkara çıkara, öküz gibi yemek yemek istiyorum. Keş miyim ben hap hap hap... Fitil yapsaydınız bi de utanmadan. He eşekler sizi?

Neymiş okula işe uçarak gidecekmişiz. Zaten obezite diye bir bela var, dengesiz beslenme yüzünden şişiyor herkes. Ayı gibi olan ABD halkına bir de bu jatpack gibi aletleri ver bak ne hale geliyorlar. Oğlum azıcık yürüyün lan bişey yapın hayvanlar sizi. Zaten size verilen jatpack'in havalanması için nükleer güçle çalışması lazım (hohaha).
Zaten çıkarsa da konuşucam yetkililerle falan, yollamasınlar Türkiye'ye. Zaten trafik kazalarında bir sürü insan ölüyor (nasıl beceriyorlar anlamıyorum) bir de gükyüzünde çarpışıp durmayalım.

Bir başka olay da robotların hayatımızda çok büyük yer tutmaya başlaması ve buna dair girişimler. Hatta japon bir firma cinsellik için kullanılabilecek bayan ve erkek robotlar yapmaya çalışıyormuş falan.
Oğlum sapık mısınız siz? Yoksa abazanlıktan ölüyor musunuz? Nesiniz siz nasıl bişeysiniz ya?

Hayır o kadar manyaklaştıysan git bir şişme kadın al bir vibrator al ne bileyim. Niye böyle saçma arayışlar içindesin. Seks bu kadar tırtlattırır mı bir grup manyak bilimadamını. Manyak bilimadamısın işte. Manyak bilimadamı ne yapar? Dünyayı ele geçirmeye çalışır. Ha diyorsan ki ben cinsellikle dünyayı ele geçireceğim, o zaman iki kat allah belanı versin derim.

Her şeyi yazamayacağım, çok uzun olur ben bile okumam. Ama bilimkurgu denince akla gelen her olay bana ters arkadaşım. Herşeyi severek okurum, dinlerim, izlerim bilimkurgu ile ilgili, ama süper güçlerim olma isteğinin dışında hiçbirinin olmasını istemem.

Greenpeace'ci veya hippi falan değilim, ama sanayileşme ve benzeri embesilliklerle Dünyanın ağzına sıçtık. Azıcık kendimize gelmemiz lazım.

Hadi öptüm...
Ciuuv ciuv (ışın sesi)