29 Ekim 2009 Perşembe

Bi blog vardı canı sıkılan...

Çok ama çok uzun zamandır yazmamışım bloga. Kendimden çok utanıyorum, öyle böyle değil. Blogun aktifliği umrumda değil ama unutkanlığımın boku çıkmış ona yanıyorum. O kadar uğraş, yazı yaz bilmem ne... sonra unut, olacak iş mi?

Ama hayatımda bayağı bir değişiklik olmuş. Onu farkettim ben...

Öncelikle dersleri çok fena boşlamışım, 2 hafta derse girmemişim. Gerçekten çok fena olmuş benim halim. Vizelerden ümidi kestim de, finale kadar toparlamam lazım kendimi... Bir çözüm yolu bilen varsa aşağı çiziktiriversin gari...

Eğlenceye fazla mı kaptırdım kendimi ne? Çok tembelim çok. Yani bir süredir tembelim. Biraz da hastaydım zaten o da tuz biber oldu üstüne. Bütün boklar beni buldu zaten, ruhsal çöküntü falan yaşadım (ohaa abartıya geel..)

Neyse bu kadar yeter, sadece tekrar yazmaya başlasam yeter değil mi?

Bu arada Heroes 3 kapışan???


en alta bir not: ülke olarak zor dönemlerden geçiyoruz. ergenekon yalanı, açılım zırvalığı, iç-dış borçlar, emperyalizm ve bir dolu tehditin pençesi altındaki ülkemizde bir 29 ekim daha geldi. güçlü olmasını bilelim. herkesin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.