29 Mart 2010 Pazartesi

Tanrım! Çocuğumu Kestiler!!!

Bilgisayarımla ilgili çok ama çok ciddi bir problemim var:
Monitörüm öldü!!!


Bildiğin öldü... Böyle ekran olağanüstü açık renklerde gösteriyor. Yazıları okuyamıyorum, smiley'leri göremiyorum, OYUN OYNAYAMIYORUM!!! Kime ah ettim de karşılığını alıyorum anlamadım ki. Çok moralim bozuk, çok...

Televizyonda olağanüstü gerizekalı programlar ve diziler var. Halkın gittikçe dive vuran zeka seviyesinin son çırpınışları sırasında çivili çizmeyle onu ezermişçesine yayınlanan tüm beyin yıkayıcı programlar sayesinde 1-2 dizi izleyebilir oldum. Onlar da sitcom tarzı şeyler ve internetten izliyorum. Ne var ki monitör tecavüze uğradığı için onları da izleyemiyorum.

Anime izleyemiyorum lan! Daha sıkıcı bir konu da bu. Oyun oynayamama durumundan da kötü dizi ve animelerimden mahrum kalmam. Çünkü en azından oyundan sıkılınca onlara dönüyordum. Ooof of! Ne çiledir benim bu çektiğim?! Kitap okuyayım diyorum, okuduğum kitap bilgisayarda PDF olarak var. LANET!
(''Eşek herif niye gidip almıyorsun, senin yüzünden para kazanamıyor yazarlar'' diyene: bu kitap Türkiye'de yok bebeğim)


Çocuğundan koparılmış bir baba gibi feryatlar içindeyim.
Gidip bi kurabiye falan yiyim, ne bileyim.

Sonra da meyve suyu içer yatarım heralde...